עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

יוצאים לפנסיה? שוקלים להשקיע בנדל"ן? חשוב שתיעזרו בעו"ד

להשקיע בנדל"ן לאחר יציאה לפנסיה - איך לעשות זאת נכון

במהלך השנים כאשר אנו עובדים ונהנים במהלך החודש מהמשכורת שלנו, חלק מהמשכורת מנוכה לטובת הפנסיה שלנו. חלק משכר הפנסיה המעסיק מפריש וחלק מנוכה ממשכורת העובד. בסופו של דבר מטרת ההפרשות הללו היא שבהגיענו לגיל הפנסיה נוכל למשוך את כספי הפנסיה בסכום מצטבר שיגיע בדרך כלל למאות אלפי שקלים לפחות (אם לא משכתם את הכסף במהלך השנים). סכום זה בתוספת חיסכון אישי (ולעתים גם ללא הצורך בכך) הוא סכום שניתן להשתמש בו לצרכים שונים. חלק שומרים אותו לצרכי טיפולים רפואיים וקיום, חלק עושים טיול מפנק לחו"ל וחלק כמובן מחליטים להשקיע בנדל"ן שיכול לעזור להם לשיפור ההכנסות החודשיות ותנאי המחיה שלהם.

רכישת נכס מכספי הפנסיה:

חיסכון פנסיוני יכול להגיע לסכומים גדולים מאוד. בהתאם לגובה המשכורת שלכם והשנים שעבדתם הסכום יכול להגיע בשקט לסכום של בית או כמעט סכום מלא עבור דירה להשקעה. לרוב החלטה זו תהיה החכמה ביותר שכן מלבד העובדה שהנכסים יעלו את ערכם לאורך השנים הרי שתוכלו להשכיר אותם, ליהנות מהכנסה פסיבית במהלך החודש שתגדיל את קצבת הביטוח הלאומי שלכם, תאפשר לכם לחיות חיים טובים יותר ולדאוג פחות לעניינים הכלכליים לעת זקנה. כדי לרכוש נכס תצטרכו עורך דין המתמחה בהשקעות נדל"ן שילווה אתכם בתהליך. חשוב גם להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני עבודה שיוודא שאכן ניצלתם את מלוא הזכויות הכלכליות שלכם בהגעתכם לפנסיה או לקראת פרישתכם.

עו"ד דיני עבודה שיטפל בכספים שלכם:

משהו שיכול לפגוע בחלומות שלכם לרכישת נכס נדל"ן להשקעה בגיל הפנסיה והגדלת ההכנסות החודשיות שלכם הוא שהמעסיקים שלכם לאורך השנים לא הפקידו לכם את מלוא הסכומים המגיעים לכם. על המעסיק חלה החובה להפריש את הכספים שלכם לפנסיה כאמור ולכן חשוב לוודא שקיבלתם מה שמגיע לכם. בדיקה זו כדאי שתתבצע גם במהלך השנים שבהם אתם עדיין עובדים אולם בכל מקרה לקראת עזיבת מקום העבודה שלכם ויציאה לפנסיה כדי שעו"ד דיני עבודה ילווה אתכם ויוודא שקיבלתם את כל המגיע לכם.

עו"ד שיעזור לכם להשקיע בנדל"ן לאחר הפנסיה:

אז יצאתם לפנסיה בשעה טובה, כעת זה הזמן לדאוג לעצמכם. מלבד קצת כסף ששמתם בצד לצורך חופשה טובה או לפיתוח תחביבים שונים ייתכן ותרצו להשקיע את כספיכם כעת בנכס מניב. השקעה בנדל"ן דורשת התעמקות בנכס, הכרת הצד המוכר, ביצוע בדיקות כלכליות ותוכניות כלכליות לבדיקת כדאיות העסקה, לבצע בדיקות שונות על הנכס, לבדוק שאין הגבלות או עיקולים על הנכס ועוד. כל אלה ועוד יהיו משימות מעייפות, בוודאי כאשר רק יצאתם לפנסיה ואינכם רוצים לעבוד קשה במיוחד. לצורך כך מומלץ להיעזר בעו"ד מקצועי ומנוסה בתחום שילווה אתכם לאורך כל התהליך וידאג לכל מה שאתם צריכים בתהליך. הוא יברר לכם את המידע אודות הנכס והצד המוכר, ילווה אתכם בהכנה וחתימה על הסכם המכר ועוד.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button