עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

למי פונים במקרה של פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה

פסילה מנהלית של רשיון הנהיגה

בעוד שחלק מהאנשים עובדים עם הרכבים שלהם וזקוקים להם בכדי להתפרנס, פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה עשויה להיות גר דין חמור ובעייתי מאוד. אם רישיון הנהיגה שלכם נשלל, או שמא קיבלתם זימון לשימוע משוטר שאינו קצין, בהחלט יש כמה דברים שכדאי לדעת.

נשלל רישיון הנהיגה שלכם, מה שעשוי להוביל לפיטורין שלכם ממקום עבודתכם? רגע לפני הסיוע של עורך דין בדיני עבודה, בואו לרגע נדבר על שלילת רישיון הנהיגה באופן מנהלתי. מה זה אומר בדיוק, שלילה מנהלתית לרישיון נהיגה? והאם נשאר רק להשלים עם רוע הגזרה? אין דרך לבטל פסילה מנהלתית? הנה כל התשובות. בואו נתחיל עם הגזרה עצמה, מה היא פסילת רישיון נהיגה מנהלתית?

מה חשוב לדעת כשמקבלים פסילה מנהלתית לרישיון נהיגה?

פסילת רישיון מנהלתית תוביל אתכם לאבד את רישיון הנהיגה שלכם למשך של 30 ימים, ויש לציין כי ניתן לפעול בכדי לערער על כך. עו"ד תעבורה הוא עורך הדין שיסייע לכם במקרים אלו של איום על רישיון הנהיגה שלכם.

חשוב לציין, במקרים מסוימים אנשים אף מסתמכים על רישיון הנהיגה שלכם בכדי לייצר פרנסה. אם אתם עובדים עם הרכב שלכם, יהיה כדאי לעשות כל מה שרק ניתן בכדי להבטיח שרישיונכם לא יישלל. בעוד שרישיון הנהיגה עשי להיפסל מנהלתית על ידי קצין משטרה, חשוב לדעת כי שוטר שאידנו קצין אינו רשאי לשלול לכם את רישיון הנהיגה.

מה יקרה אם שוטר שאינו קצין יתפוס אותי על עבירה חמורה?

מה שיקרה, זה שפשוט תקבלו זימון לשימוע על ידי השוטר. זאת תהיה הנקודה המושלמת לפנות לייעוץ אצל עורך דין, הזמן המדויק לקבל סיוע משפטי. ככל שתקדימו לטפל בבעיה הזו, ככה יהיה ניתן לקצר את התהליכים הבירוקרטיים-משפטיים השונים.

כידוע לכולנו, התהליכים המשפטיים השונים עשויים להימשך תקופות ארוכות, לפעמים אפילו שנים. יחד עם זאת, כאשר מדובר בדיונים והליכים משפטיים הנוגעים לפסילת רישיון נהיגה מנהלתית, ההליכים הנ"ל לרוב קצרים יותר.

כיצד יהיה ניתן לקצר תהליכים משפטיים?

כמובן, ככל שעורך הדין שתסתייעו בו יהיה בקיא יותר בדינים ומקצועי יותר, ככה תוכלו כנראה להמשיך עם שגרת חייכם. מאחר שהפסילה של רישיון הנהיגה עשויה להוביל לקיפאון שלם של חיי פלוני, יהיה חשוב להקדים טיפול באיום על רישיונכם.

אל תיתנו לפרנסה שלכם לקפוא או להיעצר ואל תסתכנו בסיכוי של פיטורין בעקבות פסילה מנהלתית, ובמקביל גם תהיו מודעים לעבירות שעשויות להוביל לכך. עבירות חמורות כמו נסיעה במהירות גבוהה עשויות להוביל לשלילה מנהלתית של רישיון הנהיגה. כדאי מאוד לדעת, על פי החוק, רישיון הנהיגה שלכם עשוי להישלל אם תיתפסו נוסעים במהירות של 133 קמ"ש. אם תיתפסו במהירות של 130 קמ"ש, על פי החוק רישיון הנהיגה שלכם לא באיום של פסילה מנהלתית. במילים אחרות, 3 קמ"ש הם מה שמבדילים ביניכם לפסילה מנהלתית.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button