עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

עורך דין פלילי לצידך תמיד ובכל שלב

עורך דין פלילי - כשאין ברירה וצריך להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה לנושא

לא נעים להסתבך עם החוק, זאת ידוע לכל. עם זאת, איכשהו נראה שזה עלול לנחות עלינו כרעם ביום בהיר גם אם אנו חפים מפשע. מזדהה עם זה? קרה לך? כאשר עורך דין פלילי לצידך אין כל צורך להיכנס ללחץ מהסיטואציה. במקצועיות ורגישות הנדרשים ממנו, יסייע לך להבין איפה טעית, מהו העונש הצפוי ובמקרים אחרים מה הסיכוי להצליח לצאת מזה.

עורך דין פלילי

איך תבחר עורך דין פלילי לצידך

עכשיו כשאתה יודע שאתה חייב עורך דין פלילי לצידך כדי לצלוח את התהליך, עליך ללמוד לזהות את עורך הדין הטוב ביותר שתוכל למצוא:

•         ידע וניסיון – כשהוא מצויד בשני אלו, יוכל עורך הדין להציג בפניך בצורה ישירה ומפורטת את כל האפשרויות העומדות לרשותך. אם ישנה חלופה, הוא כבר ימצא אותה וייעץ לך האם כדאי לך לבחור בה או להמשיך בנתיב הקיים. עם זאת כדאי לזכור שעורך הדין ייצג אותך אך ורק כאשר תבצע את הבחירה הטובה ביותר שהסיכוי להצלחתה גבוה יותר.

•         היכרות עם התהליך – בדיקות פוליגרף, בדיקות פסיכיאטריות ועוד רבים אחרים הם חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנה למשפט הפלילי. עורך הדין יכין אותך לקראת כל אלו, כולל האפשרות לפגישה עם קצין מבחן, אמצעי החקירה, כיצד לענות על השאלות בבית המשפט ועוד.

•         מוכן לכל תרחיש – עורך דין טוב הוא כזה שצלח גם תיקים קשים ומסובכים. בחרו באדם בעל חדות לשון, כושר שכנוע וכריזמה סוחפת, ותכונות אחרות שיוכלו לדחוף את התהליך לכדי הצלחה לטובתכם. בסופו של דבר הרי מדובר במשא ומתן שבסופו ייקבע גורלך.

•         רגוע ובעל שיקול דעת – עורך דין מקצועי הוא כזה שיודע לשלוט ברגשותיו ולנהל את הדיון בנועם, בנחת ועם זאת עם מספיק תקיפות וכריזמה כדי להטות את הכף לכיוונו. הוא יכיר את ספק החוקים בעל פה, יחד עם הנורמות הנהוגות, את השופט שהולך לקיים את הדיונים בעניינך, ועוד.

עורך דין שיקדיש את כל כולו אליך

אם מצאת עורך דין שכבר בהתחלה אין לו זמן לדבר איתך ולהקשיב לסיטאוציה שלך, כדאי לך לשקול להמשיך הלאה. אתה מוכרח עורך דין פלילי לצידך בכדי לצלוח את התהליך, בכך אין ספק. אך אם איש המקצוע יהיה לחוץ ועמוס ולא יצליח להקדיש לך את מלוא תשומת הלב הדבר עלול לפגוע בתוצאות הרצויות. המשך לאתר ובוא להכיר את עורכי הדין המובילים, שצברו ניסיון רב שנים בדין הפלילי. כשהם מודעים להשלכות שעלולות להשפיע ישירות על עתידכם, יטפלו בסיטואציה ברגישות הנדרשת.

*אין לראות במאמר זה כל המלצה בתחום הדין הפלילי ו/או המלצה לעורך דין כזה או אחר. לקבל ייעוץ מקוצעי של עו"ד דיני עבודה - ניתן ליצור קשר איתנו ונשמח לסייע.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button