עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

מחפשים עורך דין לשון הרע? עיינו תחילה במאמר שלפניכם

למרות שאנחנו חיים בעידן שהוא כולו חומרי ומבוסס על לא מעט קניות שכולנו מבצעים, יש דבר אחר שחשוב יותר מזה: השם שלנו. השם הפרטי שלנו והשם העסקי שבנינו לאורך שנים זה הדבר החשוב ביותר. ההוכחה לכך היא, למשל, כל אותם מקרים שבהם פגעו בשמו על עסק או חברה, ובכך ריסקו את האפשרות של אותה חברה או עסק להשתקם. זה עד כדי כך משמעותי, כך שברור מדוע אם גם אתם נפגעתם, אתם לא מוכנים לעבור לכך לסדר היום. לכן, אם אתם תוהים מה תוכלו לעשות, כדי לדעת: עורך דין לענייני לשון הרע זו הכתובת הנכונה. עורך דין לשון הרע אומנם לא יוכל לתקן את העוול שנגרם לכם, אך הוא כן יוכל לעזור לכם. לכן, במידה ובאמת נפגעתם, לא כדאי לדחות את הדברים ורצוי שתחפשו לכם עורך דין לענייני לשון הרע כבר ברגעים אלו ממש.

איך מוצאים עורך דין לשון הרע מוצלח?

לחפש עורך דין לשון הרע זה פשוט. אפשר אפילו להיכנס לגוגל ולעשות חיפוש מהיר. עם זאת, למצוא עורך דין מומלץ לענייני לשון הרע, זה כבר סיפור אחר לגמרי. אם ננסה להבין מה הופך איש מקצוע מהתחום הזה לאדם שבאמת תרצו לפנות אליו, אנחנו נראה שיש כמה גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. למשל, האם מדובר על עורך דין לשון הרע שמגיע עם שנים רבות של ניסיון? באיזה סוג של תביעות לשון הרע הוא טיפל עד היום? מעבר לכך, כמובן שאם אתם מחפשים עורך דין, הוא צריך להיות גם מומלץ. לכן כדאי שתבדקו איזה חוות דעת אתם מוצאים אונליין אודות עורכי הדין שנראים לכם מתאימים. האם אתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? בנוסף, כמובן שכדאי יהיה להיפגש עם עורך הדין במשרד שלו ולראות איזה רושם הוא יוצר אצלכם.

שימו לב לעלויות השירות

חשוב מאוד לבדוק ולהבין לעומק לא רק כמה גובה עוה"ד שלכם, אלא גם על מה בדיוק אתם משלמים. זו נקודה משמעותית כי אומנם אולי אתם רוצים לקבל פיצוי על הפגיעה שספגתם, אך זה צריך להיות ריאלי ביחס לסכום שתשלמו לעוה"ד. בנוסף, חשוב לזכור שאומנם לכל עורך דין יש את הזכות לגבות איזה סכומים שהוא רואה לנכון, אך אתם לא חייבים להסכים לשלם כל סכום שגובים מכם. זה שתשלמו פי שניים לעורך דין מסוים זה לא מה שיבטיח לכם שהשירות שלו יהיה יותר מקצועי. לכן יש טעם לרדת לפרטים ולעשות עבודת מחקר מקדימה. אם באמת נפגעתם למשל בעבודה, אתם צריכים לבדוק עם עו"ד המתעסק בנושא של זכויות העובד ואם תשכילו לבחור את עורך הדין הטוב ביותר, אתם תראו שלא תצטערו. אתם תראו שבסופו של דבר תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם כך שהפגיעה בשמכם הטוב תהיה מזערית ולא תצטרכו לסבול מהשלכותיה עוד שנים רבות.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button