עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

היום שאחרי הפיטורין: כך תשיגו את משרת החלומות שלכם במהירות

היום שאחרי הפיטורין

פיטורין הם טראומה קשה לכל עובד בין אם היה עובד מסור לעבודתו ונאמן למעסיקו במשך שנים רבות, ובין אם רק נקלט במקום העבודה כעובד מן המניין מלא בתקוות ובציפייה לעתיד. פיטורין הם בדרך כלל אינם צפויים או שהם צפויים ומציינים את סופו של תהליך מִשְמַעְתי ארוך ומייגע. כך או כך מדובר תמיד בתהליך קשה, טראומטי ועצוב שעלול לגרום לחרדה, חוסר אונים וחשש מן הבאות. אז איך מתמודדים עם היום שאחרי הפיטורין

התקופה הראשונה לאחר הפיטורין אינה פשוטה. היא כוללת עיסוק בתהליכים בירוקרטיים מייגעים, ביקור במוסדות קרים ומנוכרים כמו הביטוח הלאומי ושירות התעסוקה וכן ריענון קורות החיים ושליחתם למעסיקים פוטנציאלים מבוקר עד ערב.

חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה ויש להיערך לתהליך ולהתמסר לו במלואו. אך בטרם תיכנסו למרוץ המתיש הזה, קחו לכם פסק זמן. קחו כמה ימים להירגע ולנשום; לחשוב על הדברים; לקבל את המצב החדש בהבנה; להתכרבל במיטה ולבכות קצת על מה שאבד ולאגור כוחות מחודשים. אל תשכחו שאתם מצויים בתקופה של שינוי, ושינוי הוא דבר מבורך. לא משנה מה, אל תשכחו ששינוי הוא תמיד טוב ותמיד לטובה. דעו שיש דרך לקום, להתגבר ולצאת ברגל ימין למסע שישנה את חייכם – המסע אל משרת חלומותיכם.

שינוי תמיד מוביל לצמיחה

פיטורין – אף שהם קשים, כואבים, מבלבלים ופוגעים בביטחון העצמי שלנו, הם גם הזדמנות נהדרת להתחדשות ולצמיחה. היום שאחרי הפיטורין הוא החשוב. חִשבו על עוף החול – הפניקס האגדי – שצולל למעמקים ונוסק לגבהים פעם אחר פעם ולעולם אינו מתייאש. הוא מת וקם לתחייה שוב ושוב הודות לנחישותו, עיקשותו ורצונו להמשיך לעוף. פיטורין הם זמן מתאים לשאוב השראה מעוף החול ולהתכונן לנסוק שוב לפסגות רעננות ולגבהים חדשים. אל תחששו מהתהליך – הוא חשוב מאוד. הוא יחזק אתכם וילמד אתכם דבר או שניים על עצמכם. הכלים שתלמדו בתקופה זו ילוו אתכם לאורך כל חייכם ויצמיחו אתכם ביעילות לעבר שגשוג ופריחה.

אל תעברו את זה לבד

כמו כל תהליך משמעותי בחיים – לא כדאי לעבור אותו לבד. כדי למצוא תכלית בפיטורין וכדי להתחזק מהם, כדאי להיעזר במאמן אישי שילמד אתכם איך למצוא את הכוחות, היכולות והכישורים הטמונים בכם, להוציא אותם החוצה ולהשתמש בהם כדי להשתקם, להתחזק ולפרוח שוב. הכוחות שלכם מצויים בתוככם. הם תמיד היו שם. כל שנחוץ הוא למצוא אותם, להוציאם החוצה, להשתמש בהם בחוכמה ולאפשר להם להנחות, לכוון ולהדריך אתכם. אם תשתמשו ביכולות הישנות־חדשות הללו בחוכמה, תדעו כיצד לרתום אותן לטובתכם ותצליחו בעזרתן למצוא את משרת חלומותיכם.

משרת החלומות היא סטייט אוף מיינד

את משרת החלומות נשיג קודם כל במחשבה – בידיעה שאנחנו מסוגלים ויכולים, שאנחנו מוכשרים ומנוסים, שאנחנו חזקים ובטוחים ומכירים בערך עצמנו. תהליך אימון אישי למציאת משרת החלומות יסייע לנו לשנות את מערכת האמונות המגבילה שליוותה אותנו מגיל צעיר מאוד, עיכבה והכשילה אותנו בדרכנו. שינוי מערכת האמונות ישפיע לא רק על הלך הרוח שלנו אלא ישנה את כל חיינו מן היסוד. כשנאמין ביכולותינו ובהצלחתנו, נתחזק ונשתקם במהירות ונשיג בקלות מדהימה את עבודת חלומותינו. בסופו של התהליך נבין שלא משנה מה יקרה בהמשך – אנחנו תמיד נדע איך להתגבר על הכול ולהצליח.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button