עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

רילוקיישן במסגרת העבודה - טיפים להתחלה חדשה

רילוקיישן במסגרת העבודה - טיפים להתחלה חדשה

נסיעת רילוקיישן היא אתגר גדול, במיוחד אם אתם לוקחים את כל המשפחה אתכם. הארגונים הפרקטיים של חיפוש אחר דירה, מציאת בתי ספר וגנים, אריזת הבית בישראל ושאר הדברים שכתבתם ברשימת המטלות הבלתי נגמרת שכרוכה במבצע הזה הם רק חלק מהתהליך. לצד כל אלו, זהו זמן של התמודדות עם צעדים פיננסיים משמעותיים, עם חוזי עבודה והשכרת בית ועם הסתגלות למקום שבו לעיתים יש חוקים אחרים ממה שהורגלתם אליהם בישראל. 

קיבלתם חוזה עבודה לרילוקיישן? זה הזמן לבדוק את הפרטים הקטנים

בתוך בליל המידע, המטלות והתחושות המעורבות שמלוות רילוקיישן ונסיעה למקום חדש עם המשפחה, זה הזמן – יותר מתמיד – להיות אסרטיביים ועם היד על הדופק. בין אם מדובר בהסכם העבודה שמשתנה מחברה לחברה ומציע תנאים סוציאליים ופיננסיים שונים או בהסכם השכרת הבית ביעד שאליו אתם נוסעים. 

יש חברות שכוללות בחוזה העבודה גם הוצאות מעבר, השכרת דירה וכדומה, יש כאלו שמחייבות את העובד שמחליט לצאת לרילוקיישן לדאוג לצד של המחייה מעבר לים בעצמו ומשתתפות רק בחלק מהסעיפים האלו. מומלץ להתייעץ עם גורם משפטי לפני החתימה על החוזה ולעבור על הסעיפים השונים כדי לוודא שאתם יכולים לעמוד בהוצאות הכלכליות הכרוכות ברילוקיישן ושהנסיעה למעשה משתלמת. 

הגעתם ואתם מחפשים דירה? היעזרו במומחי נדל"ן שמכירים את החוק המקומי

עולם השכרת הדירות הוא עולם גדול ורחב, ממש כמו הגלובוס שבו אתם מטיילים עכשיו. אם הגעתם ליעד ואתם מחפשים דירה, כדאי שתדעו שבכל מקום חוקי השכרת הדירות שונים והמציאות של השכרת הדירות בישראל היא לא זו שתמצאו באירופה או בארצות הברית או בכל מקום אחר. 

זה הזמן להיעזר במומחי נדל"ן, בין אם מדובר במתווך שיעזור לכם למצוא את הדירה המושלמת עבורכם בתנאים הנוחים שלכם, לשאול שאלות, לעבור על סעיפי החוזים בצורה מסודרת כדי שתבינו כל פרט ופרט ורק לאחר מכן להחליט האם הדירה הזו מתאימה לכם. 

רוצים להיות בראש שקט? זה הזמן לעבור על הניירת הפיננסית והמשפטית שלכם

עוד דבר שחשוב לעשות כדי לאפשר לעצמכם להתחיל דף חדש וחלק בכל מקום שאליו תגיעו, זה לעבור על תיקי המסמכים בבית. האם יש חשבונות שלא שולמו וצריך לשלם? חובות שכדאי לכסות? הלוואות שאתם לוקחים וצריך לבדוק את התנאים שלהן כדי להקל על עצמכם במהלך תקופת רילוקיישן מטלטלת? ביטוחים שכדאי לעבור עליהם ולראות אם הם רלוונטיים? את כל הדברים האלו כדאי לעשות בעזרתו של יועץ פיננסי. 

בנוסף, אם יש לכם איזושהי בעיה כלכלית שכרוכה במעורבות משפטית כלשהי עקב פיטורים או כל סיבה שהיא, זה הזמן להגיע להסדרים, לפתור את הבעיה בעזרת עורך דין או לקבל ייעוץ משפטי בנדון. כך תוכלו לנסוע ולהתחיל בחיים חדשים בלי דאגות ובלי חששות מהעתיד ולחזור לארץ כשיגיע הרגע בידיעה שהכל פתור. 

 

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button