עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

הבנק לוחץ? נמצא על סף פשיטת רגל של העסק? אתה צריך עורך דין בעל ניסיון

פשיטת רגל של עסק היא תמיד עניין מורכב שדורש ייעוץ

העסק נקלע לחוב? הריביות מתנפחות ולקחת עוד הלווואה כבר מזמן הפך לרעיון שלא באמת יציל אתכם? זה הזמן למצוא עורך דין בעל ניסיון בתחום פשיטות הרגל שילווה אתכם בתהליך הלא פשוט שנקלעתם אליו. עורך הדין יגיש עבורכם את הבקשה הרלוונטית, ואף יהיה שם כאשר בסופו של דבר תקבלו את צו הפטור המיוחל, שמשמעותו מחיקה של כל החובות שלכם! פשיטת רגל דורש לווי צמוד של עו"ד מומחה

פשיטת רגל

פניה בזמן אל עורך דין בעל ניסיון תציל אתכם מהחוב

כשאדם מחליט להגשים את החלום ולהקים את העסק שלו, הוא עושה זאת מתוך מטרה לחיות את חייו כפי שהוא רוצה. אמנם הפחד מפשיטת רגל קיים תמיד, אבל אתם יודעים איך זה; אם ניתן לפחדים שלנו לעצור אותנו, לאן נגיע? ישנם הרבה דברים חשובים שצריך לטפל בהם בעיקר אם אתה מעסיקים עובדים - תשלום משכורות, פיצויי פיטורים וכדומה, כל אלה דורשים התייחסות. עורך דין בעל ניסיון ייכנס לתמונה בנקודה שבה החיים מפתיעים אותנו, ודורשים מאיתנו לפעול במהירות;

•         בשלב הראשון תגישו יחדיו את הבקשה לצו כינוס + פשיטת רגל, לבית המשפט המחוזי והכונס הרשמי. עם הגשת הבקשה, יאושר לכם מיד עיכוב הליכים זמני ל- 60 יום, או עד קבלת הצו. במקרים אחרים ניתן יהיה להביא לביטול הליכים באופן מוחלט, החל מעיקול עובר ושב בבנק, עיקול משכורת ועוד.

•         צו הכינוס – צו זה מתאר את החלטות בית המשפט הנוגעות לגובה התשלום החודשי לנושים. בנוסף לכך, מפרט צו הכינוס את ההגבלות שבמסגרת פקודת פשיטת הרגל; ייסוד תאגיד, שימוש באשראי, המחאות, עיכוב יציאה מהארץ וכו'.

•         יצירת תכנית פרעון והפטר מחיקת חובות – עוד לפני שמתקיים הדיון בבית המשפט העוסק בהכרזה על החייב כפושט רגל, מוגשת תכנית פרעון לחייב, ובה המלצה לחייב אותו לתשלום חודשי לקופת הכינוס, לתקפה של 36 חודשים. לאחר שבית המשפט המחוזי מאשר את התכנית, אזי יוכל להעניק לחייב הפטר מותנה, שיהפוך למלא לאחר שיפרע את כל התשלומים.

•         בשלב הסופי החייב מסיים להעביר את התשלומים שנקבעו בתכנית הפרעון ומקבל הפטר חלוט מבית המשפט. זהו השלב אליו שואפים החייבים ועורכי הדין המלווים אותם, שכן בנקודה זו החייב פותח סוף סוף דף חדש, כשהוא משוחרר לחלוטין מהעול שהכביד עליו.

להשתחרר מהעול במהירות

ככל שתקדימו לפנות אל עורך דין פשיטת רגל כך תעלו את הסיכויים שלכם לצלוח את התהליך. כל עיכוב שימנע מכם לפתוח בהליך הבקשה, עלול להקפיץ את הריביות ולהביא לקיומם של הליכים אחרים נגדכם. השקיעו במאמצים בחיפוש אחר עורך דין בעל ניסיון כך שתבטיחו לעצמכם הצלחה מלאה בתהליך, וחזרה מהירה לשגרה.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button