עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

עשיתם תאונה בדרך לעבודה? 3 טיפים חשובים

עשיתם תאונה בדרך לעבודה? - מה ניתן לעשות?

התעוררתם כמו בכל בוקר, בירכתם על השמש ויצאתם לעבודה. בדרך למקום העבודה אולי הייתה מעורבים או עשיתם תאונה בדרך לעבודה, מה שהוביל אתכם לקרוא את השורות האלו. אז הנה כמה טיפים חשובים שחובה לזכור כאשר מעורבים בתאונה בדרך לעבודה.

אין ספק שזו דרך מאוד מבאסת להתחיל את היום, אבל אם נפגעתם קל כתוצאה מתאונת דרכים בדרך לעבודה, כנראה שצריך להגיד על כך תודה. לאחר מכן יהיה חשוב לקבל סיוע משפטי מטענו של עו"ד העוסק בדיני תאונות דרכים ותעבורה. בכדי לוודא שאתם פועלים בצורה הנכונה, ריכזנו עבורכם כאן מספר דגשים לגבי סיוע עו"ד תאונה בדרך לעבודה. נתחיל עם מה שהכי חשוב, לקיחת הפרטים מהגורמים שהיו מעורבים אתכם בתאונה.

  1. לקיחת פרטים וגם וידוא אותם הפרטים

אם חלילה אתם מעורבים בתאונת דרכים, כל עורך דין תאונות דרכים יצטרך ממכם קודם כל את הפרטים ש המעורבים בתאונה. צריך את הפרטים למטרת הפעלת פוליסות ביטוח, כמו גם למטרת תביעות בבית המשפט, להגשת תלונות במשטרה ועוד.

לקיחת הפרטים היא לא שלב שאפשר להקל בו ראש, ואין ספק שהמשימה הזו הופכת למורכבת למדי כאשר מדובר בזירה של תאונה. הסטרס הוא גדול, לעיתים יש פגיעות פיזיות וגם רגשיות באותם רגעים. אם אפשרי, יהיה כדאי לבקש מאדם אחר לקחת את הפרטים של המעורבים בתאונה. כמו כן, יהיה חשוב לוודא את אמיתות הפרטים. אם מציגים בפניכם רישיון נהיגה, יש להשוות את הרישיון לתעודת הזהות. לקחתם טלפון? חייגו למספר כשאתם בזירת האירוע, ותוודאו שהגורם שמסר לכם אותו אכן זמין באותו נייד.

  1. סיוע משפטי כמה שיותר בסמוך למקרה התאונה

אם אתם צריכים עורך דין תאונות דרכים בדרך לעבודה, קבלו סיוע משפטי כמה שיותר בהקדם. אל תמשכו את זה, בטח שלא חודשים. כמה שתמהרו לטפל במקרה מוקדם יותר, כך יגברו הסיכויים שלכם לנהל את התביעה המשפטית יותר נכון.

עו"ד תאונות דרכים עשוי להמליץ לכם גם על אבחונים רפואיים שונים וטיפולים, מה שכנראה יחייב אתכם לקבלם כמה שיותר בהקדם. בפועל, אם בתביעה נרשם שהמתנתם חודשים ארוכים עד קבלת הטיפול, בית המשפט עשי להסיק שאתם מרגישים בסדר. זאת, היות ולא נזקקתם לטיפול רפואי דחוף. מסקנה? אם צריך טיפול, קבלו טיפול, לא לדחות קבלתו.

  1. לא לזייף כאבים ופגיעות כתוצאה מתאונה

שמעו לנו, כל עורך דין תאונות דרכים יגיד לכם לא להתעסק עם החוק ברמה השקרית וברמת המרמה. בסופו של דבר, הפשע לא משתלם. ולנסות לסחוט כספים מחברות הביטוח ומביטוח לאומי כתוצאה מכאבים מדומיינים, זו הונאה חמורה שיש עליה עונשים בחוק. בשורה התחתונה, בית המשפט ראה נוכלים לא פעם, ככה שגם הם עשויים להתגלות ולהיענש על פעולותיהם.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button