עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

עבירה על רכב חברה - עבירות נהיגה על רכב מעביד

כאשר אתם מבצעים עבודה כזאת או אחרת ונוהגים על מכונית, יכול להתקיים מצב בו תבצעו עבירה על רכב חברה, עבירת תנועה מסוימת. יש להבין, מי הוא האחראי היכול לעזור לכם עם התמודדות במצב משפטי שכזה. מצד אחד אתם אדם לכול דבר שביצע עבירת נהיגה ולכן ההיגיון אומר כי אתם תקבלו את העונש, אך הרכב הוא של המעביד והדבר נעשה במסגרת עבודה.
יותר מכך, פעמים רבות העבירה הופכת לגרועה עד מאוד כחלק ממצב של יראו ויראו.
מכיוון שהעבירה נעשתה ברכב הנקרא "רכב חברה" הרי שהעובד גרם לשמה הטוב של החברה להיפגע. לכן העונש לאדם הנוהג יהיה בעייתי. אך ישנם מקרים בהם האדם שביצע עבירה על רכב חברה יכול לקבל גזרה חמורה פחות.

ביצוע עבירה במסגרת עבודה

כעת העבירה על רכב חברה בוצעה במסגרת שעות העבודה שלכם ועל רכב השייך לחברה שאתם חלק ממנה. ברגע שביצעתם את העבירה, עליכם קודם כול לדווח על הדבר למעביד שלכם.
יש להבין כי בכול מקרה הוא יקבל מידע על כך מרשות אכיפה מסוימת. לכן ההמלצה היא להקדים תרופה למכה. לאחר מכן, סביר להניח כי תזומנו לבירור מול מנהל. אם אכן יראו לנכון כי ביצעתם עבירה, הרי שתצטרכו להתמודד עם עונש מסוים. יש לדעת כי כבר במעמד שיחה זאת תוכלו להעיד כי לא ביצעתם עבירה מסוימת ומדובר בטעות. אם ישנו מקרה סביר, המעביד יכול לעזור לכם בערעור מול שופט על מנת לבטל את הגזירה.

עבירה על רכב חברה

עבודה לצד מעביד בתהליך משפטי

בכל מקרה, עליכם לנסות ולהגיע למצב בו אתם מערערים על החלטה היכולה להוביל לעונש.
יש לדעת כי המעביד יכול בהחלט להותיר אתכם לבד במערכה ולא לדאוג לכם למימון מסוים.
אם אכן הוא יבין כי עשיתם עבירה על רכב חברה ואכן אתם אשמים בה. אך אם יקבל הסבר מנומק מכם או מאדם המייצג אתכם שיראה כי ישנו סיכוי לערעור, הוא יכול להסכים לעזור לכם במשפט.
כך המעביד מבין כי שמו הטוב נמצא על הפרק ואף ישנו עובד העומד לקבל עונש על לא עוול בכפו. כך יש לנסות לשאוף למצב שכזה בו לא תעמדו לדין כאשר אתם אנשים פרטיים. ולקבל את כל זכויות עובדים שלכם

שימוש בבעל מקצוע לאפשרות משפטית שלל עבירה על רכב חברה

בעזרת עורך דין תעבורה, תוכלו להינצל מגזרה של עבירה על רכב חברה או עונש כאלו או אחרים הקשורים ליכולות הנהיגה שלכם. בין אם אתם עומדים לבדכם ובין אם המעביד עוזר לכם בתהליך זה,
עבודה לצד בעל מקצוע מתחום המשפט יכולה לקדם אתכם הלאה. בהמשך לכך, יש לפעול על מנת לאתר בעל מקצוע עם ניסיון הנמשך לאורך שנים. ככול שתצליחו למצוא אדם שכזה,
המקרה שלכם יקבל טיפול רחב למדי. הליך משפטי יכול להתארך ולכלול בתוכו עלויות לא קטנות, נסו למצוא את התהליך המתאים לתנאים שלכם.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button