עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

דיני עבודה, משפחה ומקרקעין : התחומים המשפטיים שרלוונטיים לכל אחד מאיתנו

התחומים המשפטיים שרלוונטיים לכל אחד מאיתנו

 

כל אדם עשוי להיכנס בשלב כזה או אחר של חייו לשדה המשחק המשפטי. הסיבה לכך היא שחלק מהנושאים המשפטיים, כולל הנושאים המורכבים ביותר, נוגעים לחייו הפרטיים שלנו ולסוגיות שעשויות להעסיק כל אדם באשר הוא. בין אם קשורות לדיני נזיקין, דיני עבודה, דיני משפחה ועוד. אז מיהם עורכי הדין שיכול מאוד להיות שתפגשו כבר בקרוב?

דיני משפחה

דיני משפחה עוסקים במעמד האישי של האדם, על הזכויות והחובות הנובעים ממנו. חלק מהותי בדיני משפחה הוא מחלוקות הנוגעות למקרי גירושין, דוגמת דמי מזונות, חלוקת רכוש, משמורת ילדים והסדרי ראייה. סוגיות אלה ואחרות מחייבות ליווי של עו"ד גירושין

באמצעות עורך דין תוכלו להגיע לפתרון הטוב ביותר האפשרי עבורכם, בין אם בצורת הסכם המקובל על שני הצדדים ובין אם בהחלטת בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה.
תחום דיני המשפחה אינו מסתכם רק במקרי גירושין, נפוצים ככל שיהיו (ולמרבה הצער, בישראל ובעולם המערבי הם שכיחים מאוד). נושאים דוגמת צוואות וירושות, אפוטרופסות, אימוץ ילדים, אפוטרופסות, אבהות ואלימות במשפחה עומדים אף הם בליבת התחום.

דיני עבודה

כל אדם חייב לעבוד למחייתו, אולם מדובר בתחום מורכב ומסועף בעל משמעויות כלכליות אדירות. תחום דיני עבודה, העוסק בהסדרה המשפטית של העבודה והיחסים שבין הצדדים, הוא כתוצאה מכך מהחשובים בעוגה המשפטית.
דיני עבודה עוסקים בנושאים דוגמת יחסי עובד-מעביד, זכויות וחובות של כל אחד מהצדדים, הסכמי עבודה (כולל הסכמי קיבוציים) וסוגיות שעלולות לעורר מחלוקת בין המעורבים, דוגמת פיצויי פיטורין, הרעת תנאים או אפילו הטרדה מינית במקום העבודה.

דיני מקרקעין

תחום דיני מקרקעין עוסק בנכסים שאינם מיטלטלין, ובעיקר קרקעות וכל הבנוי עליהן. הסיבה הראשונה להיעזר בעורך דין בתחום היא במקרה בו מבצעים עסקה של רכישה, מכירה או השכרת נכסי נדל"ן, הן למגורים והן נדל"ן מסחרי.
לא קשה להבין מדוע הסיוע של עורך דין יכול לעשות את ההבדל. תחום המקרקעין מעמיד על כף המאזניים סכומי כסף גבוהים, לעיתים מאות אלפי שקלים או מיליוני שקלים. יש בו גם שורה ארוכה של סעיפים שחשוב להכיר, סוגיות בירוקרטיות ו"מלכודות" שקל להיכנס אליהן.
עורך הדין יוכל בנוסף לפתור מחלוקות בין הצדדים בעסקת נדל"ן, לסייע בסוגיות דוגמת ליקויי בנייה וכן הלאה.

אז למי פונים?

בחירה של עורך דין אינה דבר של מה בכך על רקע מגוון עורכי הדין הפועלים בישראל. ההמלצה המועילה ביותר שאפשר להעניק לכם היא לחפש מראש את עורך הדין המתאים לכם ביותר, על פי הסוגיה בה אתם נתקלים והתחום אליו היא משתייכת.

ברוב המקרים מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום מסוים – למשל דיני עבודה או דיני משפחה – מכיוון שהתמקצעות בתחום ספציפי מבטיחה ידע רחב, ניסיון שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על כל מקרה והיכרות עם לשון החוק והתקדימים המשפטיים החיוניים.

אתם מוזמנים לפנות למשרד לקבלת ייעוץ ראשוני ולגיבוש אסטרטגיה משפטית המותאמת לכם בדיוק.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button