עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

ליווי משפטי לעסקים

ליווי משפטי

עסקים רבים ובעיקר הגדולים שביניהם זקוקים לשירותי ליווי משפטי בנושאים רבים הקשורים לתחום העיסוק שלהם. יש חברות אשר עובדות עם עורכי דין שונים אשר עוסקים ברבדים הרלוונטיים כמו לדוגמה עורך דין מקרקעין, עורך דין ליטיגציה, דיני עבודה וכו' . עסקים אחרים בוחרים לעבוד עם משרד עורכי דין אחד אשר יש בו כמה שותפים וכל אחד מהם מתמקצע בתחום מסוים ובדרך זו משרד זה מעניק ללקוח את מלוא המעטפת לה הוא נזקק. שיטת העבודה המקובלת במקרים הללו היא בריטיינר על פי הכמות הממוצעת של שעות העבודה בכל חודש. מעבר לכך משלם הלקוח תשלום נפרד עבור תביעות שהוא מגיש, ייצוג בבית משפט או פעולות מיוחדות הכרוכות בשעות עבודה נוספות מעבר למסגרת שנקבעה.

ההתנהלות הזו בשיטת הליווי החודשי היא נוחה מאד לבעלי העסקים. בכל עניין שצץ באופן שוטף הם פונים למשרד עורך הדין שמלווה אותם, הם לא צריכים לחפש עורך דין לכל נושא עסקי ולכן זו מגמה שהולכת ומתרחבת בעולם העסקי. ברוב המקרים משרדי עורכי הדין מעניקים לעסקים את מלוא המעטפת מלבד עורך דין פלילי שהוא נושא חריג ומיוחד ולכן מטופל במשרדי עורכי דין שהם ייעודיים למטרה זו בלבד, לאור העובדה שמדובר בנושאים רגישים ביותר.

ליווי משפטי

ליווי משפטי לחברות

בהתאם לתחום של כל חברה, היא זקוקה לאופציה של ליווי משפטי. עסקים קמעונאיים לדוגמה שמקימים רשת, נעזרים בעורכי הדין כדי להכין חוזי זכיינות עבור זכיינים שמעוניינים להפעיל סניף באזור מסוים. כמו כן הסכמים עם מפיצים, ספקים בארץ ובחו"ל, עובדים וגורמים נוספים. לאור הצמיחה המהותית של העבודה באינטרנט עורכי הדין מכינים תקנון לכל אתר אינטרנט, על פי ההתנהלות המיוחדת שלו וזאת כדי למנוע תביעות כנגד החברה.

הקמה של חברות

ליווי משפטי כולל גם את נושא הקמת חברה ברשם התאגידים. עורך הדין מכין את כל המסמכים הרלוונטיים כמו הסכם מייסדים, הסכם שותפים, תקנון, מינוי דירקטורים, מינוי מורשי חתימה ועוד. לאחר הקמת החברה יש צורך באימות חתימות ובחתימה על מסמכים ספציפיים במקומות שונים כמו בבנקים ולכן כאשר יש ליווי משפטי הכול מתנהל באופן שוטף וקולח וכך הנהלת החברה יכולה לקדם מהלכים ללא עיכובים.

התנהלות משפטית עם העובדים

בחברות יש לא אחת נושאים משפטיים הקשורים לעניין זכויות עובדים. רוב העסקים פועלים על פי חוק ומעניקים לעובדים שלהם את מלוא הזכויות. אך יש מקרים שבהם עובד נתפס במעילה, עובדים תובעים כיוון שלדעתם מגיעים להם כספים נוספים בשכר, בפיצויים, עמלות בגין מכירות, או בכל נושא אחר. במקרים הללו החברה מבצעת את הצעדים הנדרשים מול עורך הדין של העובד באמצעות עורך דין אשר מתמחה בדיני עבודה. יש מקרים שבהם הנושא נסגר בין עורכי הדין או באמצעות הליך של גישור ויש מקרים שבהם הנושא נדון בבית המשפט לענייני עבודה ושם מתבצעת ההכרעה.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button