עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

ייעוץ וליווי משפטי לחברות

דיני העבודה מתווים את היחסים בין המעבידים לעובדים ומשפיעים על כל אינטראקציה מקצועית בין עמיתים במקומות העבודה. העובדים בימינו מודעים היטב לזכויותיהם ומסתייעים בכל עניין בייעוץ המשפטי שמקצים להם ארגוני העובדים השונים. בתמורה לתשלום חודשי מזערי ארגוני העובדים נותנים לעובדים סיוע משפטי, ייעוץ וליווי משפטי לחברות ומתערבים הלכה למעשה במרקם העדין של יחסי עובד־מעביד. בשל כך מנהלי חברות רבים מרגישים שמקום העבודה נעשה זירה משפטית פעילה, וכל שיחת משמעת, כל שימוע וכל פגיעה לכאורה בפרנסתו של עובד גוררים אחריהם שיחות אין־סופיות עם הייצוג המשפטי של העובד, התכתבויות רבות שגוזלות זמן עבודה יקר, ואף הידיינויות משפטיות. ייעוץ משפטי לחברות וליווי משפטי קבוע נעשה הכרחי בימינו, ומעסיקים רבים מכירים בחשיבותו. עורך הדין של החברה יכול להקל את עבודתם של מנהליה, לצמצם את מפגשיהם עם המייצגים המשפטיים של העובדים ולנהל במקומם את דיוני השימוע או את שיחות המשמעת. בואו נבדוק למה עורך דין המתמחה בדיני עבודה הוא דמות חיוניות בחברה, ואיך הוא יכול לסייע למנהלי החברה.  

למה דווקא דיני עבודה עם ייעוץ וליווי משפטי לחברות

כל מעסיק וכל חברה שמכבדת את עצמה יודעים שחשוב לקבל עזרה, ייעוץ, ליווי ותמיכה של אנשי מקצוע בנושאים מקצועיים שונים. ולכן ייעוץ משפטי חשוב לא פחות מקבלת ייעוץ עסקי לחברות. יחסי עובד־מעביד נוצרים בהתקשרות רצונית והדדית בין העובד ובין המעביד. הם אומנם תלויים ברצון ההדדי של הצדדים, אך עלולים להיות שבירים מאוד. דיני עבודה מסדירים את יחסי העבודה. הם מגדירים את ההתקשרות החוזית בין המעביד ובין העובד, הם מעגנים בחוק את זכויותיהם של כל אחד מהצדדים – וגם את חובותיהם, הם שומרים על המעבידים מפני פגיעה מהותית בחברה ומגינים על העובדים מפני התעמרות, הלנת שכר ופיטורים לא הוגנים. כל הידיינות משפטית בנושאים העוסקים ביחסי עובד־מעביד נערכת בבית המשפט לענייני עבודה, שהוא ערכאה ייחודית שהוקמה במיוחד למטרה זו.  

ייעוץ וליווי משפטי לחברות

תמיד יש מקום למומחה בדיני עבודה - ייעוץ וליווי משפטי לחברות

מנהלי חברות קטנות, בינוניות וגם גדולות כבר הבינו שיש חשיבות עצומה לנוכחותו הקבועה של עו"ד דיני עבודה, במקום העבודה. המשפטן יכול וצריך ללוות את מנהלי החברה וכן את סמנכ"לי משאבי אנוש, רווחה ושכר. השתתפותו בישיבות ההנהלה וגם בישיבות הפנימיות השוטפות היא חיונית. רצוי להתייעץ בו לפני כל שיחת משמעת עם עובד ולפני כל שימוע וודאי שיש לתת לו לטפל בהליכים משפטיים שמתנהלים נגד החברה או נגד העובד. צוות העובדים צריך לדעת שכשם שיש להם גיבוי משפטי מארגוני העובדים שלהם, כך גם למעביד.

לשמור על מרקם היחסים העדין בין המעבידים לעובדים

כשם שעורך הדין מגן על המעביד, כך הוא גם שומר על מרקם היחסים העדין ממילא הקיים בין המעביד לעובד. למען שגשוג החברה והצלחתם של כל עובדיה, חשוב שמעביד יקבל ייעוץ וליווי משפטי בקביעות. 

 

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button