עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

מהן זכויות עובד בעבודה משרדית

בכל עבודה משרדית העובד צריך להיות מודע לכך שיש לו זכויות עובד רבות. בין הזכויות הללו ניתן למנות את עצם זה שאתם חייבים לקבל תשלום נוסף על שעות נוספות של עבודה, זאת לצד כך ישנן זכויות כמו תשלום עבור הסעה לעבודה ובמקרה של רצון לפטר את העובד, חייב להתבצע שימוע לפני, שבוע לכל הפחות לפני מועד הפיטורין עצמו.

חשוב שתהיו מודעים לכל הזכויות עובד שלכם במשרד

בין אם מדובר על תשלום עבור שעות נוספות, אי יכולת של המעסיק להכריח עובד לעבוד בשבת וזכות לקבל תשלום עבור הסעה לעבודה, דעו לכם כי לכל עובד משרד ישנן זכויות רבות שהוא צריך להיות מודע אליהן. כך תוכלו לעסוק במקצוע שלכם בראש שקט ומתוך הבנה כי אתם פועלים בצורה האחראית והנבונה ביותר בכל הקשור לכך.

במידת הצורך תוכלו להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בנושא זכויות עובד וזאת כדי שהוא יבדוק יחד אתכם אם מפרים את הזכויות שלכם בעבודה המשרדית ובמידת הצורך תוכלו לבצע תביעה על מנת לקבל את כל מה שמגיע לכם.

זכויות עובד

הפרו את הזכויות עובד שלכם בעבודה?

אם אתם נמצאים במצב בו הפרו את הזכויות שלכם בעבודה אז יהיה נכון מצדכם לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בנושא זכויות העובד ותביעת מעסיקים. במקרה כזה הוא יוכל לבחון את המקרה שלכם בצורה מעמיקה ורצינית וזאת על מנת להבטיח שתקבלו פיצוי הולם לאחר תביעה משפטית וזאת אם תרצו בכך.

במידת הצורך תוכלו להתייעץ עם עורך הדין בנוגע לאפשרויות הפעולה שלכם וכך תבינו האם יהיה נכון מצדכם לתבוע את המעסיק או לנסות להגיע עמו לפשרה. הכול יהיה תלוי בסיטואציה הספציפית אליה נקלעתם ולאור זאת יהיה חיוני מצדכם להיות סבלניים עם כך ולשים לב כי אתם פועלים בצורה אחראית כדי להשיג את המענה לו אתם מצפים.

בכל אופן, יהיה חשוב מצדכם להיות סבלניים עם התביעה המשפטית ולהעדיף ברוב המקרים את האפשרות להגיע לפשרה עם המעסיק וזאת אם המקרה איננו חמור מאוד. כך תוכלו לקבל את שמגיע לכם וזאת ללא צורך להיכנס להליכים משפטיים מורכבים בלא מעט מן המקרים. אין שום ספק בכל הנוגע לכך.

הפרה נרחבת של זכויות עובד - יש להיות מודעים לכך

דבר אחרון שנרצה להזכיר זה עצם כך שמצב של הפרת זכויות עובד של שירותי מזכירות או משרד נחשב מאוד נרחב והוא מתרחש בכל רחבי הארץ בקנה מידה מאוד נרחב. לאור זאת יהיה רצוי מצדכם לפעול באחריות רבה ככל הניתן על ידי כך שתרצו לוודא בכל רגע נתון כי אתם באמת נהנים מכל הזכויות שמגיעות לכם.

כפי שהבנתם, אם אתם חוששים כי מפרים את הזכויות שלכם, יהיה חשוב לפנות אל עורך דין כדי להתייעץ עמו בנושא ולהבין כיצד יהיה נכון מצדכם לפעול במצב הזה.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button