עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

הוגש כתב אישום כנגדך? כדאי שיהיה לך עורך דין פלילי טוב

כתב אישום ודרכי התמודדות

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מסובך עם החוק, אבל אם כבר הוגש נגדכם כתב אישוםחשוב שתבחנו אפשרות של ייצוג פלילי. עורך דין פלילי, שיגן עליכם בבית המשפט על מנת לזכות אתכם מאשמה או לפחות להגיע להסדר טיעון להפחתת העונש, המרת ריצוי מאסר בקנס מנהלי.

מדוע כדאי לפנות לעורך דין פלילי-מיסים, מה תפקידו וכיצד הוא יוכל לסייע לכם בהליך אישום פלילי כמו הלבנת הון או כסף שחור?

כתב אישום

עורך דין פלילי בתחום המיסים מתמחה בחוק פלילי ותפקידו לספק הגנה משפטית לכל אורך התהליך. עבודתו כולל מחקר אודות כתב האישום, ייצוג בדיונים בבית משפט, הכנת מסמכים משפטיים כמו ערעור וכתב הגנה, משא ומתן על העונש, הצגת ראיות בפני השופט. על עורך דין זה להישאר מעודכן בכל החידושים בתחום המשפטי הפלילי.

זהירות, מאסר לפניך

עורך דין פלילי מקצועי יכול להשיג תנאים טובים יותר ואפילו להוביל לסגירת תיק פלילי מבלי שהחשוד יעמוד לדין. בין אם הוא הוכיח שאין מספיק ראיות נגד המיוצג שלו או הראה שהנסיבות אינן מתאימות להעמדה לדין. כלומר, חומרת המעשה אינה מצדיקה העמדה לדין פלילי.

בניגוד לסברה הרווחת, אשמה פלילית היא לא תמיד מעשים פיזיים כמו פגיעה במישהו וגם הלבנת הון וכסף שחור נחשבים עבירה פלילית. הלבנת הון היא כאשר כסף מועבר מפעילות בלתי חוקית ומקורו של הכסף מוסווה על מנת לקדם פעילות פלילית. הלבנת כספים הנעשית דרך חברת קש או בהפקדות קטנות או בהעברת מזומן שבלתי ניתן לעקוב אחריו. בין אם מדובר במתן שירותים וקבלת תשלום ללא הפסקת חשבונית או החזקת כספים בחשבונות בנק בחו"ל שלא דווח עליהן לרשות המיסים בארץ. העונש על הלבנת הון יכול לנוע בין קנס כבד למאסר של 10 שנים.

קבלת כסף שחור אך היא נחשבת לעבירה פלילית ועם חוק המזומן החדש, במסגרתו חלות הגבלות על העברות כספים במזומן בסכומים גבוהים גדלה האכיפה והעוברים על החוק המעבירים כסף שחור עומדים בפני קנס כבד וריצוי מאסר בפועל. כך למשל, על ידי הליך של גילוי מרצון יזום במסגרתו היו לכם הכנסות שאינן דווחו לרשות המיסים ניתן לבצע פרוצדורה המכונה הכשרת כספים והימנעות מהליך פלילי נגדכם. כמובן שהליך גילוי מרצון חיוני לביצוע לפני שהוגש נגדכם כתב אישום ולכן שווה לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי למטרות ייעוץ וטיפול עוד לפני שהגעתכם לכתב אישום.

איך לבחור ייצוג משפטי הולם?

במידה וכבר קרה והוגש כתב אישום, כדאי לבחון את כל האפשרויות שעומדות בפניכם. מומלץ לבחור בפינצטה את עו"ד שייצג אתכם. ראשית, חפשו עו"ד המתמחה בתחום בו נאשמתם. עורך דין דיני עבודה או עורך דין מסחרי לא יעזרו לכם במקרה הזה. במקרהשל הלבנת הון או כסף שחור, אתם זקוקים לעורך דין פלילי. שנית, בדקו המלצות ממיוצגים אחרים ובחנו את הרזומה של עו"ד במיוחד אם אתם מחפשים ייצוג של עו"ד פלילי במשפט בינלאומי. הזמינות של עו"ד אך היא חשובה ויכולתו לתפקד במצבי לחץ, לנהל את התיק ביד רמה, לקדם תהליכים ולדאוג לאינטרסים והזכויות שלכם  לאורך הדרך. בדקו האם עו"ד התנסה בתיקים סבוכים או דומים לשלכם, מהי ההכרות שלו והאם הוא בעל ניסיון וידע רלבנטי ועדכני.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button